[IAN]Numerologie

Jan Mocek jmocek na retia...
Čtvrtek Červen 10 11:50:23 CEST 2004

Ano ano
Jeden kolega mi taky namítal, ze "nula prece není sudé císlo". Myslím ze je
to otázka definice a dodefinovat nulu, -2, -4 atd. jako delitelné beze
zbytku dvema a tudíz sudé není problém. (Kolik je ale -1 / 3 ? Bud -1 a
zbytek +2 nebo 0 a zbytek -1)
Jinak jste mi tady potvrdili výsledek 20.4.886, pouze v prípade ze bychom
uvazovali letopocet dusledne ctyrmístný -coz se mi nezdá- , posunulo by se
to o pár let dál (témer doslova) na 24.6.0888.

Honza Mocek