[IAN]Stridani dob ledovych

Michal SVANDA svanda na sunkl....cas.cz
Středa Červen 2 23:56:29 CEST 2004

Kratkodobe -- ano. Ovsem z hlediska dlouhodobeho hraji roli prave zmeny
drahovych a rotacnich elementu, ktere prave zpusobuji stridani dob ledovych
atd. Slunecni aktivita v tomto pripade rozhodne neni rozhodujicim vlivem.

To je az z velmi dlohodobeho hlediska, az se napr. zmeni v rudeho obra a pod,
avsak na stridani dob ledovych a meziledovych ma mizivou hmotnost.

		M.