[IAN] Spam

Michal SVANDA svanda na sunkl....cas.cz
Čtvrtek Leden 22 16:33:50 CET 2004

Honzo, ma ...

Nicmene ty spamy, co projdou Jenikovym serverem nechytil ani SpamAssassin,
ktery bezi u mne na pocitaci (a to ho nechavam poctive ucit, aby se ze svych
chyb pro priste poucil) ...

Napr. ten posledni mel jeden jediny priznak spamu - DATE_IN_PAST_96_XX.

To na stoprocentni vyhodnoceni, ze je to spam, bohuzel nestaci ...

Michal

P.S. Podle tve adresy soudim, ze to uteklo i spamovemu filtru na Centrum.cz.
To svedci o jeho zaludnosti.

--
    ~       Michal SVANDA
   'v'      Email:     svanda na asu....cz, michal na matfyz...