[IAN] Re: [IAN]ISS + Měsíc

Jan Mocek jmocek na retia...
Čtvrtek Duben 1 14:49:24 CEST 2004

> Ja jsem teda asi fakt neschopnej, ale jak se u toho Toma Flye zjištuje
> ta konkrétní čísla? Uvítám pomoc.. Taky sem si toho všim, ale neumím to
> používat. Myslím, že teď mám čas aspoň měsíc, tak to je v klidu ... :-)
>
> Dík. Martin Gembec, Jablonec n.N.

Ahoj
No, nějakou dobu jsem "poslouchal" diskuzi "umlaufboňáků" na
SeeSat-L na satobs... (minulý týden mě vyhodili, že prý z mé adresy chodí
spam! Spameři jsou sviňe :-(
Tam onen T.F nabízel, že se člověk může zaregistrovat na jeho stránkách a on
pak zhruba po týdnu rozesílá předpovědi do emailů. Tyto jsou v poměrně
hnusné formě (ascii s nezarovnanými sloupci tabulky, nesouvisející texty
písní okolo),  ale vyluštit se to z toho dá. Jinak to má celkem hezké,
například umožňuje volbu míle/kilometry, což né každý amík dovede :-)
Asi není nutné přidat mu k 700 odběratelům dalších 200 jen z ČR.
Předpokládám, že se časem vytříbí pár "lokálních autorit", které to
nám -línému plébsu- zprostředkují třeba i v koukatelnější formě (třeba mapka
z autoatlasu s "páskem totality").

Honza Mocek