[IAN] rychlost svetla

Antonin 'Roger' Holik ha-konf na espace...
Středa Březen 12 16:52:24 CET 2003

> Treba se jednou ukaze, ze i kvantovku lze pochopit v tom "mem" smyslu.
> A nebo taky ne. Pro jistotu se do toho nepletu, protoze je to prilis
> vysoko nad mym limitem. Ale ta relativita by se do nej mozna mohla
> vejit, proto se o tom tak mluvim :-)

Doporucuji znova knihu Encyklopedie fyziky .. ta popisuje velkou cast fyziky
prave timto pristupem. Bohuzel nevim kdo ji napsal, je relativne nova (jako
ze to neni nic 20,30 let stareho). Ovsem v obchodech uz asi nebude. Spis
knihovny, kamaradi.
Specialni i obecnou teorii relativity jsem z ni pochopil i ja ;-) Bohuzel to
uz neumim tak dobre vysvetlit .. a nektere veci jsem vylozene zapomnel.
Kvantovou fyzikou se ale nezabyvala .. skoda.

Roger