[IAN] Fotografie ze zatmeni 31.5.

Jan Mocek jmocek na retia...
Středa Červen 4 16:08:49 CEST 2003

Domnivam se, ze rozfazovana fotografie slunecniho zatmeni bude mnohem
vzacnejsi, nez
u mesice, protoze to vyzaduje opravdu lepsi fotak, totiz takovy, ktery
umi opakovane expozice.
U mesice jsme to (ja a muj Zenit) delali tak, ze jsem ho otevrel na "B"
a jednotlive nekolikasekundove expozice jsem provadel sejmutim vicka.
(Povedlo se!)
U sluncete foceneho bez filtru typicky 1/250 az 1/500 by to byl asi
problem :-)
U toho mesice mi bohuzel doslo k tomu, ze svitici diody expozimtru (kdyz
exponuje tak i meri) vytvorily na okraji snimku nacervenalou mlhu.

Pro fotky ze soboty si jdu dneska, tak jsem zvedavej...
To je mimochodem nevyhoda nas nedigitalizovanych: zatimco digitalnici
maji fotky na webu malem jeste pred skoncenim expozice, ja budu zitra
skenovat. Jen aby ty vykopavky jeste nekoho zajimaly :-)

Honza Mocek