[IAN] Re: kometa na SOHO

Rudolf Novak novak na hvezdarna...
Pondělí Červen 2 02:30:04 CEST 2003

Dobry den vsem,

vyuzivam tohoto dotazu k sirsi nabidce vsem v tomto mailinglistu. Pokud
se mezi vami nachazi nekdo, kdo ma chut psat, nebo to alespon zkusit,
tak nevahejte a piste clanky do IAN s nami :)) Momentalne uvazuji o tom,
ze obsah IAN udelame pod stejnou licenci, jako ma napriklad Wikipedia
(GNU licence na free obsah).

Informace technicke o nejvhodnejsim zpusobu dodani clanku najdete v te
odpovedi nize...

Magdon, Lubos (CONS FIN, T-Systems, CONTRACTOR) wrote:

> Dobrý den,
> všimli jste si komety na snímcích SOHO ? Je dobře vidět na snímcích z
> 23.5.2003 1:42 až 24.5.2003 13:42. Ke Slunci se přibližuje zespoda.
>
> Hezký den
>
> Luboš Magdoň

Dobry den,

vsiml jsem si toho, ze mi z NASA prisla zprava, ze SOHO sleduje dalsi
Kreutzovu kometu. Bohuzel ted mam nad hlavu prace se soutezi, alerty a
ukoly na hvezdarne, kolega Apeltauer dela statnice, kolega Votruba se
pripravuje na rigorozni zkousku a nikdo jiny moc po ruce neni. Takze
pokud byste si chtel treba zkusit na NASA (www.nasa.gov) najit vic
informaci, pomoci hledani nasel clanky o Kreutzovych kometach na IAN a
dodal je jako seznam odkazu kde uz se o tom psalo..., i kdyz tohle mohu
udelat i ja) a poslal mi we wordu (nejlepe) text a obrazky (max. sirka
460px), nejlepe centrovane mezi odstavce s textem a popisky (jako
soucast toho wordu) a nevadilo Vam, ze treba provedu nejake drobne
redakcni upravy, tak Vam to rad otisknu v dalsim vydani IAN.

zdravim a tesim se na clanek

Rudolf Novak