[IAN] Re: [IAN] (no subject)

Petr Scheirich Petr.Scheirich na seznam...
Čtvrtek Leden 9 18:40:01 CET 2003

Ano, s vychodem je to prakticky totez:
22.12.:  -52st 26'
1.1.:    -53st 12'
7.1.:    -54st 16'

Nejrychlejsi posun v azimutu vychodu ze dne na
den ovsem nastava okolo jarni rovnodennosti, kdy
je ekliptika vuci obzoru (v okamziku vychodu)
sklonena nejmene, takze Slunce za ten jeden den
urazi vuci obzoru notny kus cesty - temer jeden
stupen.
Kdyz je ale dobre clenity obzor, je to patrne i
jindy behem roku - mam zkusenosti ze srpna 2001.
Nejsnazsi je to samozrejme srovnat na fotkach.

Zdravi Petr

psch7513 na mbox....mff.cuni.cz