[IAN] Konec Alertu pro t-mobile

Antonin Holik holik na espace...
Pondělí Leden 6 10:53:32 CET 2003

Pokud vim (tyka se mne to bytostne), bude mozne si zaregistrovat emailovou
adresu, na kterou kdyz se neco posle, dojde mi to na mobil. Cenu pak zaplati
adresat. Takze pokud je mozne si na alerty prihlasit email, ne jen cislo (a
pokud vim tak to jde), nebude to problem.
Slysel jsem taky nejake famy, ze T-mobile do toho jde jen proto, ze se
dohodl s ostatnimi operatory. Ti k tomuto kroku take casem (asi brzy)
prejdou.
To je pro ty, kteri by kvuli tomu (stejne jako ja) chteli prebehnout. Ono to
mozna nebude mit smysl. Navrhuji vyckat tak mesic, dva.

Roger