[IAN] foto

Antonin Holik ha-konf na espace...
Pátek Leden 3 11:48:01 CET 2003

Podle mych zkusenosti s digitalem ta cervena fotka je normalne mesic se
spatne nastavenym white-balance. Ja obvykle pouzivam nastaveni 'slunce'. Ale
nekdy experimentuji, aby to na displeji vypadalo podobne jak to vidim okem.
Ale zachytit presne barvy mesice je opravdu orisek.

Ja bych kolegovi vytkl absenci komentaru. Co to je, proc to fotil, jak to
fotil, pres jaky dalekohled, jestli neco objevil (na nebi, na fotografickem
postupu), jak fotky zpracovava, co se mu nedari a s cim ma problemy ..

Moje fotky na http://roger.questions.cz

Roger

----- Original Message -----
From: "Jan Mocek" <jmocek na retia...>
To: <ian na amper....muni.cz>
Sent: Friday, January 03, 2003 11:16 AM
Subject: RE: [IAN] foto

Hezky vobrazky.
Akorat nechapu popisky u obrazku c.12 v sekci astronomie. Jak je mozny
vyfotit takhle dlouhy denni oblouky hvezd casem 1/25 s? Mam jedine
vysvetleni a sice, ze je to ofocena fotka. To se to pak foti detaily na
Marsu. Nebo je to Mesic pres cerveny filtr?
Berte prosim moji poznamku vice jako konstruktivni, nezli jako kritiku.
Honza Mocek

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.