[IAN] Re: [IAN] Re: [IAN] Columbia - 386

Petr Scheirich Petr.Scheirich na seznam...
Sobota Únor 15 14:33:44 CET 2003

> 2. Pokud se pamatuji, byl to prave raketoplan Columbia*), ktery
> letal prvni lety jeste bez motoru na hrbete B-747. Z toho Jumbo
> se odpoutal ve vyskach kolem 10,000 m a nacvicovalo se priblizeni

Lety na hrbete B-747 se nenacvicovaly s Columbii,
ale s Enterprise - coz byl vubec prvni postaveny
exemplar raketoplanu (jmenoval se vtipne podle
stejnojmenne lodi ze StarTreku, coz si vymohli
americti danovi poplatnici :-). Ten ale do
vesmiru nikdy neletel, protoze byl prilis tezky.

Petr

psch7513 na mbox....mff.cuni.cz