[IAN] www.ian.cz

Slunečko Martin msluneck na itsys...
Úterý Duben 29 08:04:28 CEST 2003

Nesouhlasim. Uzsi text se cte _lepe_ nez siroky, zvlast pokud je delsi.
Proc myslite, ze se noviny tisknou do sloupecku, nebo se v knihach nechavaji "zbytecne" siroke okraje?
Ma to samozrejme sve meze -- a to je ta otazka. U webu jsou ovsem komplikace zpusobene
ruznym rozlisenim a moznosti nastavit vlastni velikost pisma.
Osobne mam nastaveno 1600*1200 a stranky IAN mi co do sirky sloupce vyhovuji.

Martin Slunecko

-----Original Message-----
From: Soumar Jaroslav [mailto:soumar na mirnet...]
Sent: Monday, April 28, 2003 6:49 PM
To: ian na amper....muni.cz
Subject: Re: [IAN] www.ian.cz

Take se mi zda, ze je zbytecne mit frame, ktery scvrkne text pouze
do casti a zbytek stranky necha panensky bily (mozna to nebude platit
u rozliseni 640x480, ale to pouziva asi mensina ctenaru). Vypada
to sice pekne, ale cist to je neprijemne.
Za sebe mohu rici, ze od zmeny vzhledu stranek ctu IAN mene - duvodem
je prave neprakticnost (ci nepohodlnost) zpusobena velikosti frejmu.
Mozna nejsem sam...

S pozdravem
Jaroslav Soumar