[IAN] www.ian.cz

Jan Mocek jmocek na retia...
Pondělí Duben 28 16:52:59 CEST 2003

No, ja s rozliskou monitoru (a sirkou stranky) problem nemam, ale co je
novej redakcni pocitac, tak mam zmrcasenou cestinu. Pouzivam prohlizec
Mozzila pod jakymsi UNIXem a tak jsem zvykly, ze obcas musim sadu
prehodit rucne na "Windows -Central European". Jenomze na IAN mi to ted
nejak nezabira (ani jine znakove sady), ale i kdyby jo, tak se timhle
prestavenim stejne ocitam na uvodni strance a po kliknuti na clanek se
nastaveni vraci.
Toz ne ze bych si stezoval, ale tak to proste je.

Honza Mocek