[IAN] MP3

Antonin 'Roger' Holik ha-konf na espace...
Středa Duben 23 09:36:55 CEST 2003

> Rikat, ze nema smysl delat kruhy v obili (a pak se k nim verejne priznat),
> je stejne, jako rikat, ze nema smysl se vyjadrovat k ucinnosti astrologie,
> vesteni z kavove sedliny, astralnim "vedam" a leceni na dalku
> prostrednictvim rukou pana Pfeifera. Jednoduse receno -- lide musi slyset
> nazory z obou stran a pak se sami rozhodou, cemu budou verit.

Na svym poli at si kazdy slape jak chce .. je to proste v prve rade
vandalismus. Podle mne bohate staci to udelat jednou a radne to
zdokumentovat. Neni treba znicit kus pole kazdy rok.
Nechate umrit cloveka aby jste dokazal ze Pfeifer nema pravdu ? Jiste, to
asi ne, ale kde je pak ta hranice ?
Krom toho, jste si jisty, ze nema pravdu ? Kdyby jste mel nelecitelnou
rakovinu, nezkusil by jste to ? Jiste, je spousta podvodniku, kteri chteji
cloveka oskubat. Mozna ze Pfeifer je takovy. Mozna ze nekteri ufologove jsou
takovi. Pak je spousta pomatencu. Ufologove jsou vetsinou takovi. Veri cemu
chteji verit. To je ovsem nebezpecna vec a ve vetsi ci mensi mire to delame
vsichni.
A rozhodne jsou veci, kterym nerozumime. Nikdo z nas.
Proto mi lepsi nez nenavist pripadne tolerance. Nenavist je vzdycky spatna a
nikdy z ni nic dobreho nevzejde.
Neberte to jako moralizovani - jen se snazim nastinit muj pohled.

Roger