[IAN] Konference

vl na email... vl na email...
Úterý Duben 15 13:07:27 CEST 2003

Dobry den,
je mozne, ze jsem mel zbytecne dotazy, ale byl jsem zvykly na urcity vyskyt prispevku IAN a najednou to prestalo. Jedine, co se pravidelne objevovalo, bylo lakani na zisky statisicu dolaru, ktere mazu bez precteni. Tak jsem si myslel, ze cela konference IAN zhasla. Vsechny zdravi VL.

--- Původní zpráva ---
Od: "Jan Skalicky" <janskalicky na centrum...>
Datum: 11.04.2003 21:23:19

Dobry vecer,
Tahle otazka mi prijde dost bezpredmetna a nekonstruktivni. Ucelem
emailovych konferenci neni zaplnovat emailove schranky diskutujicich haldami
zbytecnych zprav. Proste zrovna neni o cem diskutovat. Az se najde nejaky
predmet pro diskusi, tak se diskuse rozvine (viz relativisticke problemy v
nedaleke dobe). Chcete-li ale cist denne opravdu hodne emailu, tak se
prihlaste do japonskeho systemu vsnet a zapiste se "subscribe all" a
cekejte, az vam behem prvni hodiny beznadejne pretece vase schranka : )))

S pozdravem
Honza Skalicky
JAN SKALICKY (JS), janskalicky na centrum..., +420-777-641477
Address: P. Bezruce 440, 563 01 Lanskroun, Czech republic
student @ Gymnasium Lanskroun, astronomer, member of
Astronomical Society in Hradec Kralove (ASHK), MEDUZA group,
Czech Astronomical Society (CAS) - Variable Star Section (B.R.N.O.)