[IAN] alerty IAN

Martin Gembec martin.gembec na email...
Neděle Duben 13 11:24:00 CEST 2003

Ahoj Rudolfe,

pošlu to všem, třeba má někdo podobnou zkušenost.

Schválně jsem si nechal převést Twist na paušál. Finančně na tom netratím a není s tím tolik starostí. O co ale jde.

Díky paušálu mám dobrý přehled za co sem zaplatil. Na T-Zones sem si nechal posílat alerty IAN (i observers). Mám tedy registrováno posílání na alias na click.... Zajímavé je, že od 5.2. jsem nemusel za tyto SMS platit (nevím o tom, že bych platil). A to přesto, že mi jich přiša celá řada. Viz. poďobané Slunce.

Takže je to jen moje zdání, nebo náhoda? Rád bych byl pro zachování současné podoby IAN alertů, nebo alespoň o její zachování a případné zavedení nové pro ty kdo podobné štěstí nemají. To by mi vážně hrozilo, že za ně budu platit :-) I když mě by to nevadilo. Těch pár korun za tuhle bezva službu dám vždycky rád.

Zdravím a omlouvám se za diakritiku. MG

--- Původní zpráva ---
Od: Rudolf Novak <novak na hvezdarna...>
Datum: 11.04.2003 13:21:55

Dobry den vsem,

obracim se na ,,tuhe jadro'' ctenaru IAN :) Pripravuji zruseni sluzby
alertu IAN tak, jak jsou. Duvodem je zmena spoelcnosti T-Mobile v
dorucovani zprav na telefon, stejne jako pomerne velke mnozstvi
uzivatelu teto sluzby (uz skoro 2000 lidi!). Premyslel jsem, jak to
udelat a napadla me asi jedina rozumna moznost.

Kazdy, kdo bude chtit dostavat alerty se zaregistruje na IAN coby ctenar
a vyplni si kolonku, na jaky EMAIL xce dostavat alerty. V mem pripade to
jde snadno rovnou na mobil (mam Oskara s hezkou email adresou ;), v
pripade ostatnich pak lze na danem emailu nastavit preposilani na mobil
s tim, ze kdyz to operator zpoplatnuje, tak si bude kazdy moci
rozhodnout, zda za to platit bude nebo ne.

Nic moc moudrejsiho me nenapadlo, ale priznam se, ze komunikace pres
mobily jde celkem uspesne mimo me, takze mate-li nekdo nejaky jiny
napad, rad se necham poucit. Mate-li zajem o tom diskutovat, muzete
prostrednictvim emailu. Jakmile se dohodneme, jak to udelat, tak to dame
na IAN a ja poslu uplne posledni alert.

Tesim se na vase nazory a preji vam hezky vikend

Rudolf

ZNAČKOVÉ POČÍTAČE DEXX
ŠPIČKOVÁ KVALITA - zavádíme ISO 9001
GARANCE NEJNIŽŠÍCH CEN - PC + monitor již od 10.990!
k ADSL zdarma webkamera či USB flashdisk
http://www.email.cz/dexx