[IAN] diakritika

Jan Hollan jhollan na amper....muni.cz
Pátek Říjen 11 14:39:24 CEST 2002

Ja jsem po moznosti odparat diakritiku v mailmanovych
listech patral asi pred rokem a nic nenasel. Nemam cas patrat znova,
kdybyste to nekde nasli (treba na http://www.list.org ) a poradili mi, jak
to mam zaridit, budu moc rad, ono by se to hodilo pro vsechny ceske listy
na amperu.

Mohlo by to byt i na urovni filtru spoustenem pomoci procmailrc, ktery by
precetl udaje o kodovani v hlavicce, spustil treba cstocs s patricnymi
parametry a zmenil udaje o kodovani v hlavicce. Takovy filtr je asi snadne
napsat, nemam na to ale cas. Pak bych udelal ke kazdemu listu tez 7bitovou
verzi, do ktere by se prihlasili ti, kteri diakritiku nechteji, postu z
8bitove verze by si mohli pozastavit.

Ten filtr by mel asi i zahazovat prilohy.

Kdyz mi takovy odzkouseny filtr nekdo posle, dam jej na amper skoro
obratem, urcite do tydne...

zdravi jenik