[IAN] Prosba ucastnikum konference IAN

Mirek Dub Najman ok1dub na prgate....muni.cz
Čtvrtek Říjen 10 08:26:17 CEST 2002

Dobry den vsem,

myslite, ze by to bylo ode mne troufale, kdybych Vas poprosil o psani
prispevku bez diakritiky ? Ctu konferenci pres amaterske paket radio a
prislusna gateway zobrazuje diakritiku tak, ze kazdy znak z horni znakove
sady nahradi rovnitkem a hexadecimalnim kodem znaku. Ne ze bych to
neprelouskal, ale je to prece jen dost nepohodlne. Predem dekuji za
pochopeni.

Dnes rano jsem se chtel podivat na priblizeni Merkura a Marse, ale bylo
zatazeno :-(
Videl jste to nekdo ?

Mirek Najman, Kamenne Zehrovice.