[IAN] Explosivni dekomprese

Ales Prochaska prochaska na alsoft...
Středa Květen 29 12:35:39 CEST 2002

Kdosi tu vzpominal neprovedeny experiment s krysou a ja se shodou
okolnosti prave dnes o podobnem (ale provedenem) experimentu dozvedel.
Se souhlasem autora MUDr. Michala Palkovice tedy uverejnuji relevantni
vynatky z mailove korespondence na obdobne tema.

Jen podotykam, ze explosivni dekomprese do vakua, jak jsme o ni
diskutovali, se da rozdelit na dva procesy, jejichz vysledky se
scitaji (pripadne potencuji) - je to jednak pobyt ziveho organismu
ve vakuu, jednak prudke snizeni tlaku urcitou rychlosti. Dr. Palkovic
hovori pouze o druhem z nich. O tom prvnim uz vime z literatury, ze
preziti v radu desitek sekund az minut je mozne bez destrukce
organismu, dokonce bez trvalych nasledku.

Ales Prochaska