[IAN] Kosmonautsky test

VojSko skolnik.vojta na atlas...
Úterý Květen 28 10:44:23 CEST 2002

To by me taky docela zajimalo, dejte nekdo vedet, jestli neco mate...

Ja bohuzel o nicem takovem na webu nevim :(

V.

-----Original Message-----
From: ian-admin na amper....muni.cz [mailto:ian-admin na amper....muni.cz]On
Behalf Of Vlastimil Maly
Sent: Tuesday, May 28, 2002 9:53 AM
To: IAN konference
Subject: [IAN] Kosmonautsky test

Pred casem zde sel dotaz na jeden zajimavy testik. Sam jsem jej delal uz
dvakrat, ale to je uz davno. Nemate to nekdo, prosim? Jde o serazeni veci
podle dulezitosti pro ztroskotane kosmonauty na Mesici.
Nebo nemate nejake jine zajimave astronomicke testy pro deti nebo odkaz
nekde na web. Sam mohu nabidnout jeden, ktery jsem si sestavil.
Vlastik Maly