[IAN] Re: [IAN] Nova knizka

Petr Scheirich Petr.Scheirich na seznam...
Sobota Květen 11 11:59:56 CEST 2002

To mi pripomina, ze letos vysla ceska knizka
Velka Encyklopedie vesmiru od Josipa Kleczka. Jen
letmo jsem do ni nahledl a to mi stacilo, abych
poznal ze je fakt skvela. Rozsahem se mi zda asi
stejna (nebo trochu sirsi) jako trochu starsi
slovenska Encyklopedia astronomie (tusim 1987),
ale predevsim je velmi moderni.

Zdravi Petr

psch7513 na mbox....mff.cuni.cz