[IAN] Od Heny (Velka encyklopedie vesmiru)

Ales Prochaska prochaska na alsoft...
Čtvrtek Červen 13 21:44:03 CEST 2002

Ono podle mne staci podivat se do jakekoliv knihy, ktera ma v nazvu
"ilustrovana encyklopedie..." nebo "velka kniha o..." a clovek najde
zasadni chybu nejspis na kazde strance. Mam dojem, ze posledni
encyklopedie v cestine ktere za neco staly vysly pred valkou.

Ales Prochaska