[IAN] diakritika

Ales Prochaska prochaska na alsoft...
Úterý Červenec 9 15:03:59 CEST 2002

Ono tech kodovani neni moc, vlastne jenom dve, ale chyba byva v
aplikacnich programech a v operacnich systemech. Oba hlavni (vsechny
druhy Windows a Linux) maji praci s ruznymi znaky hrozne zbastlenou a
nejednotnou, Windows o neco vic. V takovem prostredi je pak utrpeni
vyvijet neco vicejazycneho tak aby to fungovalo. Vzdycky je v tom
nejaky kompromis, obchazeni a zaplatovani. A tyka se to i anglictiny,
protoze takovy American take obcas chce treba v CorelDraw napsat znak
pro prumer (proskrtnute kolecko, podobne velkemu fi) a ono to nejde a
nejde... Proste Microsoft jsou prasata a autori Linuxu banda bastliru.

Ales Prochaska