[IAN] diakritika

Pavel Adamek pavel.adamek na ima...
Úterý Červenec 9 07:39:26 CEST 2002

> Posledni dobou se v konfere zacina rozmahat jedna nerest, o ktere
> jsem myslel, ze uz ji internetova komunita davno vymitila. A sice -
> nekteri z vas pouzivaji v mailech diakritiku. Mozna se budete divit,
> ale stale jeste existuje rada uzivatelu (a programu), kteri si s timhle
> neporadi a pak maji v mailu misto poloviny vsech znaku mezery
> (jsem si jisty, ze nemluvim jen za sebe ;-).
> Zadam vsechny, kterych se to tyka, at se napravi! :-)

Ze existuje spousta takových uzivatelu, tomu samozrejme verím,
ale IMHO je to jenom jejich lenost,
ze si nedokázou správne nastavit svuj program na iso-8859-2.
Za nesvar povazuji naopak pouzívání primitivního pravopisu,
který nás vrací nekam do raného stredoveku.
Kdyz uz se nekomu nelíbí nabodenícka,
tak by mel pouzívat aspon zprzezzkowey prawopis,
kterey ge z informacznjho hlediska bezeztrátowey.

      P.