[IAN] Taky vam nefunguje pokec na astronomy.cz ?

Jan Hollan jhollan na amper....muni.cz
Středa Červenec 3 12:18:53 CEST 2002

> Muze to mit neco spolecneho s problemy IAN ?
>
> Btw .. trochu se mi nelibi, ze mame konferenci i pokec. Minuly tyden jsem
> tam byl a se zdesenim jsem zjistil, ze tam je spousta informaci, ktere jsem
> proste minul.
> Nejvic by se mi libila asi konference s webovym rozhranim, archivem,
> vyhledavanim. Takovou je mozne zdarma zalozit treba na www.yahoogroups.com
> Mam s tim celkem dobre zkusenosti.
>
> Roger

na amperu to vse je, zatim krome toho vyhledavani. To je asi snadne
dodelat, myslel jsem jednoduse na grep a php, ale asi jsou nejake jine
obvykle moznosti. Amper ma proti yahoo dost vyhod. archivy proste viz
http://amper.ped.muni.cz

jenik