[IAN] RE: Vybuchne, ci ne. Tot otazka

Jan Mocek jmocek na retia...
Pondělí Leden 28 07:43:49 CET 2002

>...a ted promluvim trochu coby fyzik
>Debata bezela kolem rozpinani plynu (vzduchu) v plicich a stredousi, ale pri
>dost nizkem tlaku se voda zacne varit i pri teplote lidskeho tela a tak se z
>ni stane plyn.

>Z clanku na http://imagine.gsfc.nasa.gov/docs/ask_astro/answers/970603.html
>ovsem vyplyva, ze tkan ma takovou pevnost, ze tlakovy gradient udrzi nad
>hranici varu telnich tekutin. Tvrdi se tam, ze se muzou varit maximalne
>sliny na jazyku (ale napada mne, co treba slzy pokryvajici povrch oka...)

> [...]

Jo, finta je v tom, ze jsem do diskuse psal driv nez jsem cetl tu stranku. Ted uz ve var ve vakuu neverim.
A uprime receno, jak muze clovek na hranici bezvedomi poznat pocit, ktery nikdy predtim nezazil - var na jazyku? Treba mu jen zavibrovaly bubinky nebo tak neco.

V jakem smeru by mel byt clanek "propagandistycky pribarveny" ? Moje naivni duse to nepozna...

Honza Mocek

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.303 / Virová báze: 164 - datum vydání: 24.11.2001