[IAN] Re: Vybuchne pomeranc, etc. ?

HenyZ zikovah na quick...
Pondělí Leden 21 10:35:37 CET 2002

Ahojte!
No, lidicky, porad to budou pouhe dohady, fakt chybi zkusenosti.
Jo, Sojuz 11 a Challenger jsou dobre pokusy, ale nic nam nereknou.
28.1.86 z posadky Challengeru zbyly cucky [a nekdy ani ty ne]
rozhazene po velke plose, tak je zbytecne se dohadovat, co zpusobilo
vakuum, ci pretlak nebo podtlak. No a znate podrobnosti o 30. cervnu
71? Ja ano, protoze jsem jako aktivni pilot mela moznost seznamit se
jak s obema CS kandidaty na vesmirnou pout, tak pri svem pobytu v
byvalem SSSR s nekolika sovetskymi kosmonauty. A videla jsem fotky z
kabiny Sojuzu. Hodne moc neprijemny pohled, verte mi. K nepoznani
:-( Krev z roztrzenych plic a usnich bubinku a nosu, nasledkem tezkeho
poskozeni michy a  mozku, ruptury veskerych mekkych organu [treba
jatra na mraky], o samotnem uduseni nemluve. Krecovite stazeni a
doslovne prekrouceni svalu po celem tele. Oci pryc...vytekle na
kombinezach...A jsme zase u tech oci. Asi by tedy neexplodovaly, ale
zcela urcite by se zachovaly jako zloutek z vajicka namekko...Lidske
oko vydrzi neuveritelne moc, fakt, take ze zkusenosti. Na nekolik
okamziku vydrzi i rozmackanou lebku, kterou naprosto zdevastuje kolo
TIRa. Chova se jako gumovy micek, kdyz to prezenu, chvili by se dalo s
okem i driblovat, ale jen chvilicku, pak to udela takove mlask a je
to...Co pak s tou tekutinou, jak ta by se chovala ve vakuu??
Sorry, ze zachazime do takovych podrobnosti, ale pisu jen to, co jsem
videla na vlastni kukadla. A vidim to pomerne casto, kdyz se mi vraci
nektere neblahe vzpominky...Takze z toho velkou psinu nemam...
On fakt take hraje urcitou podstatnou roli cas. Mozna par vterin ci
minut by ve vakuu lidske telo vydrzelo, ale co pak? Dovedete si
predstavit dychat vakuum??
Hlavne to nikdo nezkousejte - OK? :-)

          Pro dnesek se loucim, musim take  neco  udelat :-)
                       Zdravim vsechny, Heny