[IAN] Re: Vybuchne pomeranc, etc. ?

Michal SVANDA svanda na asu....cz
Pondělí Leden 21 09:52:26 CET 2002

Ahoj.
Porad expolozi neverim.

Dalsi tragicky pripad z kosmonautiky:

Sojuz 11, pri sestupu se ve vysce cca 80 km nahle otevrel ventil, vyrovnavaci
tlak v kabine s tlakem v okolnim prostredi. Unik vzduchu byl prakticky
okamzity, Sojuz pristal bez problemu, ale kosmonauti byli nalezeni mrtvi --
ne vsak roztrhani.

Nevidim duvod, proc by se mely deformovat mekke tkane -- ty preci neprijdou
do primeho styku s vakuem. Ty jsou prece porad ve styku s pomerne vysokym
tlakem lidskeho tela...

Michal