[IAN] Pitva mimozemstanu ?

Crazy Vojta crazyvojta na centrum...
Čtvrtek Leden 17 19:44:10 CET 2002

Zdravim Heny,

rad te zase vidim. Je to paradni nazev - Pitva mimozemstana. Kdo
koho vlastne pitva ? Mimozemstan nas, jakoz to ze je to jeho
pitva, pod jeho velenim, nebo mi jej, jakoz to ze ho vlastne
pitvame :o) Vis ja mam mimozemstany hrozne rad :o) a jeste vice
lidi, kteri si za nimi stoji a vubec netusi, ze k nejblizsi
hvezde na nasi obloze by beznym dopravnim letadlem leteli pomalu
pet milionum let. Obcas me fascinuje nevedecky pohled techto
tipku, pricemz by jim stacilo otevrit jakoukoliv hvezdarskou
knizku, nebo ucebnici zemepisu a urcite by drasticky zmenili
predstavu o vesmirnych cestach. Ja myslim ze v teto diskuzi zadny
zastance mimozemstanu, kteri okupujou nasi zemi a mi je vesele
pitvame (a oni nas take) neni - nemluvim ted o extrasolarni
biologoii, ale i tak, co si o takovychto nazorech myslite ?

Vsechny zdravi Crazy Vojta

P.S. ... bacha na ne, vi o nas ... :o)

-----
Centrum pro milovníky peněz