[IAN] Re: Same zlato??

HenyZ zikovah na quick...
Čtvrtek Leden 17 07:12:09 CET 2002

Dobre ranko vsem!
A diky Michalovi, ze mi opet delal ,,tiskoveho mluvciho"  :-) Ja se
vcera asi nevyjadrila nejlepe. Nezajimala mne ani tak ta informace o
,,drahe" hvezde, ale predevsim to, z jakych zdroju pochazi. Je jasne,
ze to spise bude ptakovinka podobna Slunicku ze zeleza, i kdyz tu rika
renomovany americky badatel...I kdyz budu napjate cekat, jak se k tomu
vyjadri Amer. astronomicka spolecnost...

Joo a jeste neco. Vite, ze opet leti videokazeta "Pitva mimozemstana?"
V juesej maji decka take prihodnou hracku. Komplet, ktery obsahuje:
pitevni stul, maleho E.T., misku na vyjmute organy a pitevni nuzky :-)
Jo, jo....

                    Hezky den, Heny