[IAN] Dodatek

vl na email... vl na email...
Neděle Leden 6 22:37:14 CET 2002

Oprava: vyhled je samozrejme na JV. Blbnu. VL
--- Původní zpráva ---
Od: vl na email...
Datum: 06.01.2002 22:31:20

Moje intuice hádala podstatně míň. Já mám z okna výhled na JZ obzor, který je tak odhadem 5km daleko. A řekl bych, že ten východ slunce se posunuje o dost rychleji. V té dálce je to tak (bez záruky) desítky metrů od slunovratu do Nového roku Takže desítky centimetrů by to mohly být na 50. Ale třeba se mýlím.
Zdraví VL