[IAN] Zelený Měsíc

HenyZ zikovah na quick...
Čtvrtek Leden 3 11:57:35 CET 2002

Ahoj vsem.
Musim se pochlubit, sice se zpozdenim, ale i tak. Uz jsem o tomto
ukazu slysela, ale stejne jako zeleny zablesk jsem jej nemela moznost
videt. Takze: Mesic, ktery byl kolem prvni ctvrti prosvital ridkym
cirrocumulem, ktery byl zapadajicim Sluncem zbarven doruzova. A Mesic
byl v ten moment jasne a syte smaragdovy. Juuu :-o) Jakmile mraky
Mesic minuly, dostal opet svou obvyklou barvu. Nadhera na entou.
Predpokladam, ze jsou to kontrastni jevy, ze? Posilam i SMPH-kum, i
kdyz to nema co delat s MPH. Tak komu se to nelibi, necht....promine
:-)
                        Pa vsem, Heny