[IAN] Re: Pulsary....

Pavel Rezba rezba na centrum...
Středa Leden 2 17:39:17 CET 2002

Ahoj ...
Patrně to bude souviset s rozpínáním vesmíru. Pokud budeme
pozorovat dostatečně vzdálené objekty, bude nám připadat, že se
vzdalují nadsvětelnou rychlostí (jde o rozpínání prostoru nikoli
o pohyb). Vzdálenost mezi objekty tedy roste rychleji vzdálenost
kterou může světlo urazit např. od vzniku vesmíru ... Takže
objekt se časem dostane na "místo" odkud k nám světlo ješte
nestihlo doletět...

Takhle to aspoň chápu já ...
Zdar
Řezboun

> Od: "HenyZ" <zikovah na quick...>
> Komu: "konference IAN" <ian na amper....muni.cz>
> CC:
> Datum: Mon, 31 Dec 2001 11:02:56 +0100
> Předmět: [IAN] Re: Pulsary....
>
> Petr Scheirich wrote:
>
> Ahoj Petre a vsichni!
> No ba, mame stejny problem. Proto jsem se ptala, anzto jsem z
toho
> take pif paf a naprosto nechapu. Proste to rekli takto, nektere
> pulsary behem cca 10000 let prestanou byt videt. Ale kam se tedy
> sakris podejou?? Jak prestanou byt videt? Jsem z toho jelen.
Napada