[IAN] Sirius (a jine)

netol na volny... netol na volny...
Úterý Únor 26 17:07:47 CET 2002

Ahoj Jakube (a samozrejme vsichni),

nemam zkusenosti s minilabama, ale pokud bys mel pravdu, tak by me to
docela prekvapilo. Nedelam si iluze o "levnych" minilabech, tohle
jsem ale nechal delat v Kodak Expressu, kde bych predpokladal, ze
budou mit jakz-takz slusne vybaveni. Co se tyce te cervene, myslim
si, ze si to trosku mozna pribarvili, tohle se mi uz stalo jednou pri
zapadu Slunce: sken z negativu mi ukazal zeleny zablesk - na fotce to
kvuli cervene moc nevyniklo (ale tohle byl urcite lidsky faktor)
(skenovanou fotku mam na

http://physics.muni.cz/~netol/img/sunset-600.png

- je to ale velke (500kB+))

Ale s temi diaky mas jednoznacne pravdu, dobre promitnuty diak - to
je "maso". Problem je spis v tom, ze fotku zaarchivuji o hodne snaz
nez diak, take je hned videt, co na te fotce je. Ale asi to
vyzkousim...

Hezky vecer

Martin

-------