[IAN] Krysa

Peter Begeni PBegeni na usske...
Úterý Únor 26 13:06:37 CET 2002

nie, preco. Neviem o tom, ze by sucastna veda poznala niejaku doverihodnu teoriu vzniku a vyvoja zivota.
To, ze nepozname ziadnu teoriu este neznamena, ze sa mame pridrziavat jednej existujucej, ktora je chybna.
Darwinova sa uz v celom vedeckom svete moc nenosi.
Neexistenciu doverihodnej teorie myslim tym ak nepocitam "vedcov" typu Deniken (ale aj tam je clovek vynimocny).

A boh tiez nie, ak by som povedal, ze ano, tak tato debata nema zmysel (vsetko by bolo vyriesene)  - ale aj tam je clovek vynimocny :-)

Aha, takze evoluce ne. Co tedy? Buh? Nebo jsem to blbe pochopil?

Ales Prochaska