[IAN] Rozlouceni

Rudolf Novak novak na hvezdarna...
Pátek Únor 22 16:43:22 CET 2002

ahojte,

no ja si to teprve ted cele precetl a mam dojem, ze oni to mysli vazne.
takze ja navrhuji strcit do vyvevy Petra S. a ostatni, kteri to
rozproudili a na to foceni klidne pujcim fotak z redakce (jestli nema
Jirka nic proti :).

Kdyz muze umrit potkan kvuli nejakemu clanku na web, proc by nemohl Sajri
:) rozdil v tom nevidim

rudas