[IAN] Clovek ve vakuu -- rozreseni? Tezko.

Michal SVANDA svanda na asu....cz
Pátek Únor 22 15:34:22 CET 2002

Mimochodem -- proc se vlastne operuje se zivym zviretem? PRoc proste nevzit
mrtve (muselo by to byt cerstve), dat ho do vyvevy a pockat, jestli z nej
zacne prystit krev,jestli se zacne nafukovat nebo jestli exploduje. Ze ve
vyveve zvire zahyne je myslim skoro dost jasne. I kdyby to prezilo, tak podle
vseho s trvalymi nasledky, coz je skoro totez, jako ho zabit...

Experiment se zivym by skutecne prichazel v uvahu pouze s naslednou
kvalifikovanou pitvou, aby se zjistilo, co ho vlastne zabilo. Nicmene podle
meho nazoru pro nase ucely plne staci, jestli vytecou oci nebo ne. ;-)

Michal