[IAN] Prechody stinu mesicu Jupitera

netol na volny... netol na volny...
Pondělí Únor 18 14:04:13 CET 2002

Mel jsem v sobotu pozorovani na hvezdarne, ukazoval jsem to lidem ve dvacitce - a bylo to jednim slovem nadherne... Uz dlouho jsem u brnenske dvacitky nepozoroval, ale po dlouhe dobe jsem mel moznost lidem bez rozpaku ukazat jak stin, tak velkou rudou skvrnu... Proste nadhera...

Jo, k pomeranci a podobnym vecem: docela jsem zacal litovat, ze jsem si nezapsal predmet vakuova fyzika, vedel bych toho mnohem vic. Takhle Vam muzu jen rict, ze docela solidni vakuum se da vyrobit i v dutine ustni, snad nebudu moc kecat, kdyz budu tvrdit, ze az k 100Pa. Dal jsem se do reci s jednim chemikem, ktery ma z vakuem nejake zkusenosti a rekl mi, ze by byla potreba tak olejova vyveva. Nema nekdo nejakou?

Martin