[IAN] dnesni velke zklamani

Petr Sobotka sobotka na monoceros....muni.cz
Čtvrtek Únor 7 21:09:41 CET 2002

Ahoj Michale,

na tohle odpovim, protoze to skutecne vypada prirozene. MEDUZA to zacala,
MEDUZA by mela napsat... Uvedom si ale, ze zadost o napsani clanku jsem
obdrzel v poslednich par dnech z takove spousty medii, ze neni vnasich
silach vsechno zvladnout. Dokonce ani nevysel Cirkular MEDUZY, protoze
napr. tech 5 minut v "21" me stalo asi 30 hodin casu! Shanet obrazove
materialy (polovinu z toho co bylo videt jsme dodavali my), shanet druheho
hosta, byt v kontaktu s redakci zpravodajstvi apod. Zaroven delat jeste
desitky jinych cinnosti, ktere s V838 Mon souvisi. Ted si chci poradne
odpocinout a tak si zajedu za Lubosem Bratem do Pece pod Snezkou, konecne
uvidim snih a zadne novinare :-)
Urcite o tom celem par clanku napisu, protoze jsem plny dojmu jak z
hvezdy tak z te medializace. Napisu to alespon do nekolika malo medii,
ktera me oslovila, IAN se neozvaly.

S pozdravem
Petr Sobotka