[IAN] Re: pomeranc

Vojtěch Školník skolnik.vojta na atlas...
Čtvrtek Únor 7 13:50:07 CET 2002

sleduju moc zajimavou debatu, zatim se stale priklanim na stranu tech
mirnejsich nasledku. ale uvidime kdo da dalsi argumenty :)

co to ksakru je to V838Mon? jsem asi mimo... dik za info.

Zdravi, V.

-----Original Message-----
From: ian-admin na amper....muni.cz [mailto:ian-admin na amper....muni.cz]On
Behalf Of HenyZ
Sent: Thursday, February 07, 2002 12:54 PM
To: konference IAN
Subject: [IAN] Re: pomeranc

Jo, Miso, sorry, ja prehledla Tvuj majl, ze obesilas lidicky.
Jinac k tomu Sojuzu - projed archiv, ja nerikala, ze byli roztrhani.
Na to ve vakuu pobyli prilis kratce. Ale meli na mraky vnitrni organy,
pod kombinezami potrhanou kuzi a prekroucene svalstvo, z usi, nosu,
ocnich dulku krev, atd. A ja bych rekla, ze tahle fotka je celkem
podivna - jako V838Mon :-)
                     Ahojte, Heny

P.S. Tam nekde venku je pravda :-))