[IAN] Kristus

Breta Benes breta.benes na volny...
Neděle Prosinec 22 20:51:06 CET 2002

Od: "Jana Ticha" <jticha na klet...>

> cetla jsme vsak na druhou stranu, ze
> zminovani "hvezdy" v evangeliu je mineno
> jako literarni a nabozensky obraz, a ze
> je velmi sporne tech velmi malo tam uvedenych vet
> vubec tak "detailisticky" vykladat.

Souhlasim. Ale ja se na to nedival z pohledu theologie, ale historie.

Proto se jiste shodneme na tom, ze astronomie muze prispet
ke zpresneni poznani v jinych disciplinach, tedy i v historii.

A kdyz uz jsem takhle rozkecal/rozepsal, dovoluji si upozornit
na vyznamne vyroci:
25. prosince pred 360 lety se narodil Isaac Newton.

Pjekne svatky preje

MJD 52630.864583, Breta, astronom amater.
---
 * Origin: Z nejhorsiho jsme uvnitr! (2:420/89)