[IAN] RE: záhada?

Martin Gembec martin.gembec na email...
Pondělí Srpen 19 18:28:46 CEST 2002

Když jsem to četl poprvé, co Heny psala, napadlo mě s úsměvem, že to byl ten horkovzdušný balón, co sme vypustili z Úpice směrem na Hradec Králové a čekali až o tom bude někde v novinách, že viděli UFO :-)

Ale teď si myslím, že balón by snad nemohl být vidět dvě hodiny, ale trošilinku bych se k tomu přiklonil při uvážení, že by se dostal do oblasti se silnými větry měnícími směr. Máš-li Heny možnost, zjisti si, jaké asi bylo výškové proudění ten den, zda nevanul vítr tak roztodivnými směry, že by to bylo možné označit za balón ve velké výšce.

Jinak předpokládám, že jen těžko by to byla družice.. a Starshine? Ta je přece úplně slaboučká.

Každopádně sem zvědav, co se z toho ještě může vyklubat. Každopádně zatím je to UFO v pravém smyslu toho názvu ne? :-)

Zdar. Martin

Email.cz -----> Vaše emailová schránka zdarma.
http://www.Email.cz <------------Pošta zdarma!