[IAN] virus

Jan Hollan jhollan na amper....muni.cz
Pátek Srpen 16 23:57:45 CEST 2002

> Posledny mail, co mi prisiel s IAN obsahoval virus. Posialam aj log z
> antiviru.

no, on to nebyl virus, ale jen informativni hlaseni antivirove brany
Masarykovy univerzity. Ja mel dojem, ze se takova hlaseni posilaji to
zvlastniho souboru (do /tmp), ale tak to fungovalo jen primo pro uzivatele
amperu, ne pro mailinglisty. Podobne i s filtraci spamu, omlouvam se, kdyz
jsem je nedostaval ja, myslel jsem, ze je nedostava pres mailinglisty
nikdo... a byl jsem omylem pysny, jak to mak krasne zarizene.

Po dvou dnech badani a zkousek jsem pochopil, jak se pres jinak napsane
/etc/aliases a vhodny rcfile pro mailmana filtrace zajisti. Uz by to melo
fungovat pro mailinglisty vsechny. Ufff. Kdyz mate mnozi praci s povodnemi
a po nich, aspon at vas neotravuji nejbeznejsi spamy...

zdravi jenik