[IAN] Re: [IAN] Vcerejsi zakryt

Petr Scheirich Petr.Scheirich na seznam...
Středa Duben 17 15:11:53 CEST 2002

U nas nastesti ne :-) (Stochov, Kladensko).
Dival jsem se jen v triedru (10x50), takze
prstence jsem
nerozlisil, ale stejne bylo pekne, jak ta
"hvezdicka"
pomalu ztracela na intenzite, az po ni nic
nezbylo.
U obzoru bylo tak perfektne, ze bych mozna videl
i vystup, kdybych vydrzel (nebo by uz Mesic mezi
tim zapadl?).
Taky jsem videl jeste kometu Ikeya-Zhang, jeste
stale je i v triedru patrna "uz pri zametani".

Zdravi Petr

psch7513 na mbox....mff.cuni.cz