[IAN] Re: [IAN] Model sluneční soustavy v Opavě

Jana Ticha jticha na klet...
Středa Duben 10 14:16:08 CEST 2002

Mily kolego PS,
mluvite mi z duse, ne proto, ze zabyvam planetkami,
ale proto ze je velkou otazkou jak predstavovat
verejnosti slunecni soustavu - nyni! Jako klasickych
9 planet a Slunce nebo jako system zabydleny dalsimi
malymi telesy, system v souvislostech....vcetne TNO aj.
Ta slunecni soustava typu 9 planet a Slunce je presne
to s cim vetsinou prichazeji deti ze skol (ne vzdy).
Ale uz ted koncim, tohle mam ted za "domaci ukol"
pro SHaP od Duska, tak casem...
Jana Ti.