[IAN] Vyber dalekohledu

Crazy Vojta crazyvojta na centrum...
Neděle Říjen 28 11:52:04 CET 2001

Zdarvim vsechny !

Jsem tady poprve a jsem z toho hrozne nadsen ! Jenom bych jeste
rad navodil tema pristrojoveho vybaveni. Zrovna resim podobne
situace. Do dnesniho dne jsem vlastnil zatim klasickeho 114mm f/8
Newtona od znacky Bresser a nedavno jsem se rozhodl prejit na
vetsi. Jelikoz jsem docela vasnivy fotograf, chtel jsem aby se
pres to dalo jiz fotit a tak jsem chtel koupit optiku zvlast a k
tomu nejakou pevnou montaz. Montaz u mam. Jde o montaz Sky
Watcher EQ5 a je to docela presna kopie Vixen GP/DX. Stabilni je
docela dost a ted na ni schanim nejaky ten rubus. Vsechno me
smeruje k nejakemu 200mm Newtonu s velkou svetelnosti (tak f/4).
Doted jsem mel vyhlidlidly tubus GS 600 od pana Matouska. Zatim
jsem ho ale nekoupil, protoze nejdriv potrebuji prodat stary a
pak teprve muzu prejit ke koupi noveho. Zrovna tak, kdyby jste
cirou nahodou mel nekdo zajem, tak vam muzu poslat detailni
informace o tom 114mm newtonu, je ve vybornem stavu a s velkym
mnozstvim prislusenstvi, ale hrozne rad bych se predevsim poradil
s nekym o optice 200mm. Proto s otevrenou naruci prijimam
jakekoliv komentare a vsem vam moc dekuji za ohlasy.

Vsechny zdravi Crazy Vojta (crazyvojta na centrum...)

-----
Hrajte on-line hry na http://herna.centrum.cz
Založte si svůj mail na http://mail.centrum.cz