[IAN] Re: dalekohled

Martin Gembec gembem00 na pf....cz
Pátek Říjen 12 09:08:23 CEST 2001

Jeste bych si dovolil reagovat na Vase nezvykle rychle prispevky.

K Jakubovi Kenclovi bych rad dodal, ze vim, co on nosi s sebou na zadech a
mnohdy na tom nejsem jinak, trebaze fotim mene a jiste i ne tak dobre jako
on. Vzhledem k tomu co rika si myslim, ze on je ten pripad, ktery ma sve
urcite priority a tak by si drahy dalekohled asi dovolit mohl, ale snad
prave kvuli foceni, nebo jen zajmu o nocni oblohu tak neucinil.. Zkratka i
ja jsem si vcera vybavil treba jeho, jak jde a kupuje pristroj, s nimz by
u nich v Revnicich jiste videl uzasne veci, a fotil by co to da a presto
chapu, ze tak dosud neucinil, protoze tohle by nemela byt cesta, jak se
dostat k astronomii, ... jak napsal i Miroslav Najman.

Jirkovi Duskovi musim vzkazat, ze moc dobre vim, proc napsal ten obsahly
clanek o koupi dalekohledu. Sam jsem se na svych strankach do neceho
podobneho musel pustit, protoze normalni lidi to proste zajima. Ted aspon
vim, kam je nejlepe jeste odkazu.. No, a to co tam Jirka pise je naprosto
pro kazdeho. Myslim, ze s jeho nazorem na koupi dalekohledu se
stotoznuji...

Tak to je prozatim vse, snad me neukamenujete :-) Martin Gembec

http://home.pf.jcu.cz/~gembem00