[IAN] dalekohled

Jakub.Kencl na quo-reklama... Jakub.Kencl na quo-reklama...
Pátek Říjen 12 08:43:40 CEST 2001

Patrim mezi skupinu lidi jako je uvedeny tazatel z radia. Na oblohu se
koukam rad a pomerne casto a casem mi zacal schazet dalekohled.
Velice zalezi na tom jak budeme chtit pozorovat oblohu i v budoucnosti, jak
moc chceme investovat do sveho konicka. Pro me jako prilezitostneho
pozorovatele "pro radost", bez vetsich pozorovacich zameru, ci dokonce
nejakych systematickych sledovani urcite bude vyhovovat lepsi triedr na
poradnem stativu, ci levnejsi roura z obchodu (10. - 15.000,-). Sam mam
"cockovou rouru" o pr. 10 cm vlastni vyroby a naprosto mi vyhovuje.
Pokud se o astronomii clovek zajima vice a pokud na to ma, tak pak ma
dalekohled za 50 a vice tisic urcite sve opodstatneni.
Mym hlavnim konickem, jak jiste Martine vis, je fotografovani, ktere by se
dalo financne srovnat s astronomii. Cocka jako cocka :-))) I tam je to
stejne, nekomu staci kompakt, nekomu jednodussi zrcadlovka a nekdo holt taha
na zadech 15 kg vybavy a kdyby nemusel jist, popripade zivit rodinu, tak
bude tahat i vic :-)
Vse je otazkou priorit.
Kazdopadne si myslim, ze odpoved, tak jak ji popisujes, nebyla stastna a
pokud pan i jmenoval nejakou znacku, tak slo mozna i o reklamu (do toho taky
trochu vidim :-) )
Jakub