[IAN] Vzkaz od Heny

Rudolf Novak novak na hvezdarna...
Středa Listopad 28 17:15:40 CET 2001

Ahoj

momentalne sedim diky pracovnim povinnostem vesmes we win, ale zasadne
nepouzivam outlook nebo podobne. Vrele doporucuji mozillu pro win, je
velmi dobra, ma mailer, jez uchovava zpravy v textovych souborech a je
snadne s nimi manipulovat a hlavne nedela nic, co nechci. nedokazu si
predstavit, ze bych pouzival software, jez mi otevira prilohy mailu
automaticky, aniz by se me zeptal. podle me to je prinejmensim
nezodpovedne vuci tem, ktere bych zaviroval.

at si kazdy pouziva co chce, ale prosim vas, zkuste se nekdy zamyslet
nad tim, jestli musite spadat do skatulky uzivatele pc tak, jak ji
vyhobloval mrkvosoft, nebo zda jste schopni vyuzit to malo dobreho co we
win je (nektere aplikace na linuxech bohuzel nejedou) a zbytek si udelat
ke svemu pohodli :)

je jedno jestli mate linux nebo windoze, dulezite je, abyste meli rozum
:))) [ja ho jeste moc nepobral, ale mail vira jsem mel jednou v zivote
asi 3s nez jsem si vsiml, ze me pc dela neco, co jsem nechtel. vytrhl
jsem kabel od sitovky, vypl to a pak hned vylecil. byl to vubec prvni
warm a tenkrat me chodili vtipne animace, na ktere jsem rad klikal. dnes
uz prilohy takrka nectu, jsou-li navic jako doc nebo neco, rovnou to
mazu a pisu autorovi, necht to posle rozumeji (i kdyz pracovni
korespondenci musim we wordu vest, neb na to mame nejaky prikaz....
ktery je dost neuvazeny, rekl bych.... v pdf je to o rad hezci a snad
bezpecnejsi...)

rudas

p.s. ludku, heny a ostatni. necetl jsem tu vasi vymenu nazoru a ani nebudu.