[IAN] Aurora?

HenyZ zikovah na quick...
Středa Listopad 7 10:47:17 CET 2001

Zdravim vsechny!
Tak ja to zabalila ve dve v noci, protoze prset sice prestalo, ale
deka byla naprosto nehybna, i pres ten silny vitr, v ktery jsem
doufala, ze rozezene alespon nektere ty snehove mraky. Musim podekovat
Michalovi, ze vyridil mou hlasku [asi ho jmenuji svym zplnomocnencem,
kdyz jsem pak nekde v terenu jen na mobilu, nemam jak se vam ozvat a
to je nekdy skoda]. Souhlas, Michale? :-) Jak jsem mu davala vedet
nekdy kolem devate vecer, na okamzik jsem dirou v mracich zahledla UMa
a byl tam takovy jemne lososovy nadech, ktery jsem ale prisoudila
okrajum na chvilicku se rozestoupivsich snehovych mracen. Ale ted jsem
na vazkach, protoze pak Jenik psal, ze aurora byla az nekam k Polarce.
Hmm, nevidel jste nikdo nic? Ja si netroufam delat nejake zavery,
protoze zbozne prani byva otcem myslenky a to neni vubec dobre...
                  Tak ahojte!
                         Love, Heny